Pages - Menu

zaterdag 31 januari 2015

Hoe staat het nu met: Cal #2 Sophie's Universe

Mijn meest kleurrijke CAL dit jaar zal toch echt de CAL van Sophie's Universe zijn. Volop kleur, als een regenboog, lekker vrolijk!

Wellicht leuk voor op de kamer van onze dochter over een tijdje!

Mijn gekozen kleuren! Ik ga hem haken uit mijn voorraad... Komt die ook eindelijk wat op!

De officiele CAL wordt gehouden door Dedri Uys van LookAtWhatIMade en is geinspireerd op de Sophie's Garden waar ik al eerder over blogde, die ik dus heeeeel graag wilde maken! Maar gelukkig nu van mijn to make list af kan omdat deze er erg op lijkt. Elke zondag verschijnt er een deel van het patroon en de CAL duurt in totaal 20 weken.


Week 1!
Haakdingen.nl heeft toestemming gekregen om het patroon in het Nederlands te vertalen. Ik vind dat heerlijk! Ik kan best goed in het Engels / Amerikaans haken, maar hier wordt veel gewerkt met reliefstokjes en driedubbelereliefstokjes. Dan is nederlands net even wat makkelijker!

Week 2!
Momenteel ben ik nog met week drie bezig. Het aantal toeren was best veel en de cirkel wordt steeds groter, waardoor je wat langer bezig bent. Vandaar nog even geen update. Dat komt wel in een nieuw blogbericht. 

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren! Morgen komt het nieuwe deel van het patroon van Sophie's Universe en gaan we de cirkel vierkant maken... Ik kan niet wachten! 

Lieve haakgroetjes
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten