Pages - Menu

vrijdag 30 januari 2015

Hoe staat het nu met: Cal #1, Moogly squares

Inmiddels is januari alweer bijna voorbij... waar is de maand gebleven!?
Maar dit betekent dat er qua CAL's ook al het een en ander gevorderd is. In de komende blogposts wil ik jullie graag mijn voortgang laten zien.

Te beginnen met de CAL van Moogly. Om de twee weken verschijnt er een patroon voor een speciale granny! De steken zijn vaak bekend, maar de techniek is net even anders. Echt onwijs leuk om te doen.

Ik heb gekozen voor de kleuren wit en grijs. Ik wilde het naturel houden en bijpassend bij ons interieur. Vandaar deze kleuren. Weer eens wat anders als fel en veelkleurig.



De eerste twee granny's heb ik nu gemaakt. Een iets gevorderde haakster haakt ze in een avondje af. Het is echt zo verslavend, bijna jammer dat ze "maar" om de twee weken komen..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten