Pages - Menu

maandag 13 oktober 2014

Weekly weekmenu INSPIRATIE!

Aangezien tijd tegenwoordig een erg schaars goed is (ik wil namelijk zoveel mogelijk genieten van onze kleine meid. En daar alleen al gaat veel tijd in zitten en dan ben ik nog niet eens weer aan het werk.) probeer ik tegenwoordig een weekmenu te maken / plannen.

Cappuccino en Creme Brulee, een goede combinatie!

Lekker makkelijk! Alles in huis halen en de hele week kunnen eten. Alleen: waar haal je de inspiratie vandaan?

Zo aan het begin van een nieuw seizoen barst ik vaak van de inspiratie, maar aan het eind van een seizoen denk ik: ja die stamppot heb ik nu wel gezien! Maar goed, we staan vlak voor de herfst en ik barst dus nu wel van de inspiratie. Heerlijk weer stoofpeertjes maken, lekkere stamppotten eten en zoals in mijn eerdere post: SOEP!

Maar waar haal je dus je inspiratie vandaan? Ik heb een kast vol kookboeken, dus daar komt wel eens wat uit. Maar ik zeg eerlijk: daaruit eigenlijk het minste van allemaal (slechte zaak!)
Tijdschriften en internet zijn eigenlijk mijn grootste inspiratiebronnen. Zo kocht ik van de week twee heerlijke culinaire tijdschriften. Zo af en toe koop ik er een paar, kan dus nu ook niet wachten tot de decembermaand want dan krijg je alle kersttijdschriften weer!



Op internet volg ik diverse blogs en smulweb of google is ook een graag geziene inspiratiebron.

Vanaf deze week ga ik proberen elke week ons weekmenu met jullie te delen. En zal ik steeds een inspiratiebron onder de loep nemen.

Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten