Pages - Menu

woensdag 15 oktober 2014

Tijdschriften ter inspiratie



In mijn vorige bericht had ik het over inspiratie. Inspiratie om weer te gaan verzinnen wat je vanavond of deze week nou weer moet eten. En dat hoeft niet altijd moeilijk te zijn of veel tijd te kosten hoor. Hoeveel chefs zijn er niet die snel, gezond, lekker en makkelijk hoog in het vaandel hebben staan.

Ok, ik geef toe in het delicious. tijdschrift staan ook moeilijkere recepten, maar gewoon lekker bladeren en dus inspiratie opdoen is ook erg fijn. Met een kop thee... onder een dekentje... op de bank!

Bovenstaande tijdschriften kocht ik vorige week. Het delicious. magazine kende ik al. Smult was nieuw voor mij. Maar wat een ontzettend leuk tijdschrift!
Het stamt af van smulweb en heeft ontzettend leuke en inspirerende recepten. Het komt 4x per jaar uit en dit is dus het herfstthema!

Een handige receptenindex aan het begin van t blad

Interview, tips en tricks van een "bekende"

 De recepten komen uit diverse kookboeken of van de Smult Redactie, ze zijn makkelijk te volgen en goed te bereiden als je weinig tijd hebt.

Ik heb een abonnement genomen. :) Verheug mij nu al op het volgende nummer!

Eet smakelijk...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten