Pages - Menu

donderdag 16 oktober 2014

Stamppottijd!

Het heerlijke van het feit dat het kouder word en vroeger donker is toch wel dat het ook weer stamppottijd wordt!

Mijn moeder kan je zelfs midden in de zomer blij maken met stamppot. Ik vind dat toch echt wat te ver gaan! Maar nu kan ik er wel van genieten. 
Zoals ik eerder al schreef ga ik donderdag bij mijn ouders eten. En ik heb gelijk een verzoekje ingediend. 



Boerenkoolstamppot met worst. Ik heb er nu al zin in! 
Vriendlief vind het niet zo lekker (niet goed wijs hoor die man ;) ) dus doe ik het vaak als verzoek bij mijn ouders als hij niet mee eet. 

Dus in deze donkere en ook al weer wat koudere dagen, ga ik heerlijk boerenkoolstamppot smikkelen! 

Wat is jouw favoriet? En heb je nog een speciaal familie recept? 
En dan de grote HAM-vraag: met welke rookworst? Die van HEMA of die van Unox? De eeuwige strijd...

Eet smakelijk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten