Pages - Menu

woensdag 8 januari 2014

Tadaaa... deze zijn wel klaar!

In navolging van mijn vorige bericht... Deze keer eens wat foto's van projecten die ik al WEL heb afgemaakt!

Een overzicht waar ik best trots op ben!


Mijn eerste amigurumi die ik haakte! Patroon is verkrijgbaar bij EchtStudio


De eerste deken die ik haakte van Drops Paris, heerlijk ding is het! Staat vast super op de nieuwe loungebank in onze nieuwe tuin die we willen gaan maken... Je kan het patroon vinden bij GarnStudio. Ik heb bij EchtStudio (ja hoor daar zijn ze weer ;-) ) toendertijd een pakket gekocht met alle benodigdheden erin! 


Dit patroon is een ajour ribble, het patroon vond ik bij Haken&Meer en ik haakte hem in de nieuwe accessoire kleuren van ons nieuwe huis! Ben er nog steeds helemaal blij mee... Alleen jammer dat het okergeel niet meer te verkrijgen is bij Wibra :-( Had nog wel wat bijpassende kussenhoesjes willen haken namelijk...



Broer en zus konijn! Ik had er een voor mijzelf gehaakt en toen kwam mijn moeder op visite... OOOOOOO die wil ik ook! Zo gezegd zo gedaan en toen waren het er twee. Patroon is HIER te vinden


De patronen van Stip & Haak zijn echt zo leuk om te maken... ik heb al diverse diertjes gehaakt, gehouden en cadeau gedaan! Het patroon van deze vrolijke aap vind je HIER









De eerste wat grotere granny die ik haakte... het is een kussenhoesje geworden met aan de achterkant een oude spijkerbroek! 


Dit is de tweede deken die ik haakte... Hij was voor mijn schoonzusje die m nog steeds op wat koudere zomeravonden gebruikt.


Een babydekentje... geinspireerd op de kleuren van Ollie en Jeujeu! Hoop hem ooit te kunnen gaan gebruiken... 


Deze ontzettend gave merklap borduurde ik voor Sophie, het dochtertje van Birgit en Philip! Erg leuk om te doen! Alleen moet het niet te donker zijn... want zwart op wit en wit op wit zijn dan niet mijn favorieten hoor ;-) 


 

Toen mijn oude buurmeisje vertelde dat ze in verwachting was, was ik net aan het haken geslagen! Dus begon ik superenthousiast met deze babydeken. De wol (Soft van Zeeman) moest ik even aan wennen maar uiteindelijk is hij op tijd afgekomen... Ze is er helemaal gek mee en sleept het dekentje overal mee naartoe! Cadeau geslaagd dus... al zegt deze onderste foto misschien wat anders ;-) 




Dit kussen haakte ik ook als een van de eerste dingen, wederom een patroon van EchtStudio! Ik vond hem en vond de granny's echt niet mooi aan elkaar gehaakt! Dus heb ik hem helemaal uitgehaald en opnieuw met halve vasten aan elkaar gehaakt... Inmiddels is hij een stuk mooier! Zal binnenkort eens een nieuwe foto plaatsen...


Ooowww HELP! Ik weet niet meer waar dit patroon vandaan komt... echt erg! Weet jij het wel? Geef het dan even aan me door want dat zet ik het er natuurlijk gelijk bij! DIt kussenhoesje vond ik zo gaaf, dat ik hem vrij snel gehaakt heb. Alleen een binnenkussen vinden is wat lastig... Dus tips zijn meer dan welkom! 




Mijn eerste omslagdoek! Lekker fel met neonroze... Heerlijk om te doen! Alleen nog geen gelegenheid gehad om hem te dragen...

Toen ik aan dit berichtje begon dacht ik: ik ga alles laten zien wat al wel af is... Nou ik zal het jullie besparen... Later deze week nog een berichtje van mijn projecten die wel af zijn. 

Liefs Karin




2 opmerkingen:

  1. Zou je zoiets ook kunnen maken voor hoezen van een loungebank? Ben namelijk al een tijdje naar zoiets op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen