Pages - Menu

zondag 7 april 2013

heerlijk haken...

Het lijkt erop dat mijn blogs de laatste tijd veeeeel over haken gaan... klopt! Want ik geef het gewoon weer toe: ik ben verslaafd! Heerlijk vindt ik het, op de bank met een leuke serie op mijn laptop om te kijken en een heerlijk haakwerk!

   

 Ik haak dan ook alles... granny sqaures, dekens, amigurumi's en kleding. Momenteel met een super gave granny-wolvreter bezig! (hoop morgen daar een post van te plaatsen) En daarnaast zit mijn hoofd, laptop en fotostream op de iPad VOL met ideeen... een goeie spreuk voor mij? So much yarn so little time...

Hieronder wat leuke foto's van mijn laatst gehaakte items. Het Paaskonijn van EchtStudio

 

 Mijn moeder vond hem zoooo leuk dat ze er ook een wilde, dus tja dan haak ik er toch gewoon twee! :-)

 En daarnaast twee supercute aapjes van Stip & Haak. De patronen van Herriet vindt ik zo ontzettend gaaf... Ik ben nu bezig met snuf konijn en er zullen echt nog wel meerderen volgen!

   

Morgen dus hopelijk wat foto's van mijn granny-wolvreter en twee supergave sjaals waar ik mee bezig ben! Hou je haaks... liefs Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten