Pages - Menu

maandag 14 januari 2013

Ow jeeee nee he!

En jawel, ik loop alweer achter met mijn blog per dag :-(

Heel eerlijk gezegd was ik gewoon totaaaaaal inspiratieloos! Dus kwam het er niet van... Maar goed, deze ochtend maar even inhalen dan!
Want we hebben genoeg gedaan de afgelopen dagen...

Laat ik beginnen met 10 januari...
Heerlijk wezen shoppen met mijn moeder in Dordrecht!

Elke donderdag zijn wij allebei vrij en vaak ondernemen we dan wel dingen!
Helaas heb ik nu geen auto meer... Maar ook zonder lukt het nog wel!

Dordrecht dus: leuke oude, sfeervolle stad! Maar wat ons wel opviel was de enorme leegstand en verval van winkelpanden :-( zo zonde!!

Wel een gave jas gescoord voor niet teveel... Een kort exemplaar! Erg handig voor op de fiets!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten