Pages - Menu

vrijdag 4 januari 2013

Me and my sowingmachine...

Een aantal jaar geleden kreeg ik van mijn ouders een naaimachine cadeau voor mijn verjaardag!

De laatste tijd deed ik er eigenlijk niet zoveel mee, maar gisteren heb ik er eindelijk weer een gebruik van gemaakt...
Reden hiervoor: hij staat helaas niet bij mij thuis, maar bij mijn ouders!

Mijn moeder helemaal blij want die vind m ook hartstikke fijn werken... Ik wat minder omdat je wat minder snel dingen freubelt op t machien...

En waarom? We zijn te klein behuist... :-( kan m niet lekker ergens opbergen!

Maar goed, zoals ik al zei: gisteren wel weer heerlijk wat dingen gemaakt!

Zie de foto's hieronder... Een kussenhoes uit een oude spijkerbroek van vriendlief, een haaknaaldenrol (echt super handig en leuk om te doen!) en als laatste een rokje voor mijn gehaalte Tilda: blog volgt! ;)

Wat maken jullie zoal op jullie naaimachine?!

Liefs
Karin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten