Pages - Menu

maandag 14 januari 2013

Lekker op de fiets....NOT!

Zoals ik al in mijn vorige bericht aangaf heb ik sinds kort geen auto meer... de kosten werden te hoog en mede door de kleine afstanden die ik qua woon-werkverkeer heb besloot ik een nieuwe fiets aan te schaffen!

Het werd een elektrische... echt ideaal! Kan het iedereen aanraden! Maar ja, als t regent vindt ik het toch echt iets minder! Maar mijn nieuwe werkstart in 2013 kon ik starten met de auto, omdat vriendlief ziek was.

Echter ging hij vrijdag weer naar werk dus kon ik weer op de fiets.... of toch niet?! NIET DUS!
Aangezien wij helaas geen schuur hebben heb ik een plekje gehuurd in een fietstrommel. Dat is dus zo'n ding:


Je krijgt een sleutel en alleen jij en de medehuurders kunnen m openen! Dus ik bepakt en bezakt, want tja alles moet in fietstassen mee en mijn accu haal ik er aan t eind vd dag uit... richting fietstrommel vrijdag! En ik dacht nog: ow die grote bus staat daar niet handig.

Maar goed, ik kon er wel omheen, dacht ik. Niet dus! (wederom) hij stond op zo'n 50cm van de fietstrommel, de deur kon dus wel open maar niet omhoog en mijn fiets eruit al helemaaaal niet.

Sta je dan met al je spullen klaar om naar je werk te gaan! Ik was lichtelijk woest! Want ik had geen flauw idee van wie de bewuste bus was :-( echt zo jammer dit! Kennelijk denken mensen daar niet bij na als ze parkeren...
Dus ik weer terug naar huis en gelukkig was vriendlief er nog, die kon me gelukkig naar werk brengen! Want met het OV was me dat niet meer gelukt om op tijd op werk te verschijnen... 
Wel natuurlijk even een briefje onder de ruitenwisser gestopt.... Echt zo'n fijn begin van je werkdag :( 

liefs Karin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten