Pages - Menu

woensdag 2 januari 2013

Happy Newyear!!!!

Ja ik weet t... Ik ben wat later zo op 2januari!

Maar nieuwjaarsdag heb ik niet geheel bewust meegemaakt, ik zeg het maar eerlijk!

Hoe dat kwam?! Een te gezellig feestje op de 31e in combinatie met een onrustige buik...

En dat resulteerde in: jawel een kater... Maar we zijn er weer! En nu dus ook namens mij een heel gelukkig, gaaf, gezellig en waar mogelijk gezond 2013!!!

Goede voornemens vind ik altijd een te hoog MOET gehalte hebben, maar ik heb wel een lijstje met dingen die ik graag zou willen... En daar ga ik dan ook, in navolging van 2012, mijn uiterste vest voor doen!

Mijn lijstje:
- lekker en gezond blijven koken! Inspiratie opdoen in mijn vele kookboeken, op blogs, internet en 24kitchen!!
- meer aan tafel eten... Nu is dat meer op de bank! Gaan we niet meer doen dus :)
- haakwerkjes afmaken!
- mijn hobbyspullen uitzoeken en opruimen > lees op marktplaats zetten!!!
- genieten van alles wat op mijn pad komt...
- hopelijk verhuizen dit jaar... Duimen jullie mee?

En dat vind ik voor nu wel weer even genoeg ;-)
Ik heb superveel zin in 2013!!! Laat maar komen...

Liefs Karin






Geen opmerkingen:

Een reactie posten