Pages - Menu

donderdag 3 januari 2013

Haken / Crochet

Sinds vorig jaar ben ik echt verslaafd aan haken! Wilde het al lang tijd leren en vorig jaar eindelijk het mezelf kunnen aanleren...

Dus gelijk ook flink ah haken geslagen! Heb al van alles gemaakt... Maar daar kan nog meer bij! En dat komt er dan ook zeker...

Wil dit jaar (of daarna) graag nog:
- een ripple deken maken, voor mezelf
- met a granny a day eindelijk mijn herfst/winter deken afmaken
- een zomerse granny deken haken
- een grooooooote granny haken
- heel veel amigurumi's maken en cadeau doen!

En mijn lijst met inspiratie eens doorspitten, want dan komt ee vast nog wel meer uit wat ik graag wil maken...

Dus veel oefenen, en sneller haken dan komt t vast wel af aan t eind vh jaar! :)

Liefs Karin


Ps: foto's zijn van mijzelf en inspirayie van Annemarie's Haakblog, via mijn telefoon lukt het niet om er een link aan vast te plakken! Dit probeer ik later nog te doen via mijn laptop!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten