Pages - Menu

maandag 7 januari 2013

Get organized...

Op de valreep nog even mijn blogbericht van vandaag, want die van vanmorgen is eigenlijk van de dag van gisteren ;-)

Al jaren ben ik fan van Hema!! En met de tijd vind ik t alleen maar leuker worden... Daarnaast heb ik een (kleine) zwak voor notitieboekjes en planners!!!

Voor mijn werk heb ik zo'n saaie agenda nodig waar je afspraken in noteert :-(
Echt helemaal niks aan! Ben dan ook elk jaar weer op zoek naar een gave en hippe werkagenda... Maar helaas :-( en om nou met twee agenda's te gaan zeulen is ook zo wat!

Dus als je een tip hebt: graag!!!!
Maar goed we dwalen af... Notitieboekjes en Hema dus... Ideale combinatie! Het ene boekje is nog niet vol en de andere is alweer in mijn bezit!

En sinds vandaag dus echt weer een gave! Al zeg ik t zelf ;) eentje die ik zelf kan pimpen!
Met weekagendablad en gewoon notitieblad!

Heel handig voor de maanden die komen gaan met een hoop geplan werktechnisch en opleidingstechnish!

Denk dat deze goed van pas gaat komen!!
Vinden jullie ervan?

Liefs
Karin









Geen opmerkingen:

Een reactie posten