Pages - Menu

zaterdag 18 juni 2011

Atelier Rainbow-Wonders

OOOOWWWW wat ben ik wederom blij! :D Ik mag namelijk weer een nieuw atelier verwelkomen in mijn shopje... Is dat niet leuk?

Ik ben druk bezig met het viltassortiment en ik begin het nog steeds leuker te vinden! Kan dat? vraag je je misschien af! Ja dat kan.





Vanaf aankomende week heb ik het voorrecht om de pakketjes en patronen van Atelier Rainbow-Wonders te gaan verkopen! En ze zijn gaaf... :D Je vindt de pakketjes HIER (pakketjes) en HIER (patroonbladen) in de shop.

Allereerst heb ik ervoor gekozen om de najaars/winter/kerstpakketjes en patronen op te nemen. Tegen het eind van het jaar kan je ook de andere pakketjes gaan verwachten. Daarnaast heb ik nu ook de Angels-serie in het assortiment! En dan nu.... de foto's!






Kom je snel kijken?? Ook leuk om cadeau te geven aan een ontzettend viltliefhebster!

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten