Pages - Menu

vrijdag 14 januari 2011

Atelier Sweet Moonie's

Echt onwijs blij en trots ben ik dat ik vanaf nu kan zeggen dat ook atelier Sweet Moonie's in mijn assortiment aanwezig is. Mooie, lieve, vrolijke en gave patroonbladen om te maken.

En vanaf vandaag is er ook nog eens een nieuw patroonblad uit!!! Bee Mine, een beetje voor Valentijnsdag en een beetje voor zomaar... Het voorjaar, lente, alles in bloei, nieuwe of oude liefde... Je kan het zo gek niet bedenken, maar deze sweetheart staat overal bij en vrolijkt je op...


Vanaf nu verkrijgbaar in mijn winkeltje!
Heel fijn weekend allemaal!






ps: vergeet de KoopZondagOnline niet hoor! Shoppen met 15% korting bij CreaKa, maar ook acties bij 11 andere leuke webwinkels.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig Valentijns zelfmaak idde, en natuurlijk ook voor daarna!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je!
    ben ook erg blij dat ik ze mag gaan verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk plaatje heb je er op gezet...ga eens kijken in je shopje!
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind m zelf ook zo gaaf! :) ligt op mijn to do stapel om te maken!!

    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet Moonie's heeft echt enorm leuke patroontjes, wellicht kom ik vrijdavond wel ff bij je shoppen ;)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wees vooral heel erg welkom! :) leuk!
    heb je ook de superhandige materiaalpakketten gezien ;)

    groetjes
    karin

    BeantwoordenVerwijderen