Pages - Menu

vrijdag 1 oktober 2010

PinkRibbon

Sta er eens bij stil.... hoeveel mensen in jouw omgeving ken je die dit gevecht gewonnen hebben?! Verloren hebben? Of misschien nog steeds aan het voeren zijn?





In oktober staan we allemaal even stil bij Borstkanker. 1 op de 8 vrouwen krijgt het!!! Eigenlijk is een maand dan nog niet eens genoeg om ermee bezig te zijn!

Maar als we het dan doen, dan moeten we het ook goed doen! Daarom draag ook ik mijn steentje bij! Door te doneren (in de vorm van het geweldige armbandje) en door PinkRibbon items te verkopen in mijn webwinkeltje! Maar ook mijn gehele roze collectie moet eraan geloven... Als er maar een klein deeltje, kraaltje of wat dan ook ROZE is... dan gaat het grootste deel van de opbrengst ervan naar PinkRibbon!!!

Dus shop ze zou ik zeggen... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten