Pages - Menu

woensdag 15 september 2010

Trots!


Trots op mezelf... trots op mijn webwinkel maar vooral:
Trots op het versturen van mijn allereerste nieuwsbrief en de eerste uitbreiding van CreaKa!

Mijn allereerste nieuwsbrief is de deur uit! JIPPIE JAHOEEEE! Ook ontvangen? Meld je dan aan via de site! Dacht dat dat best lastig zou zijn, zo'n nieuwsbrief opstellen. Maar dat valt eigenlijk harstikke mee! Dus daar komen er zeker meer van! :)

En in deze nieuwsbrief kwam het nieuws van de uitbreiding! Vanaf nu kunnen jullie bij mij ook viltpakketjes shoppen. Het eerste atelier wat bij CreaKa te verkrijgen is is atelier anemoontje.

Achter atelier anemoontje gaat Annie schuil zij bedenkt / ontwerpt  en maakt deze leuke en lieve pakketjes! Ik heb ervoor gekozen om met de seizoenen mee te gaan. Zodat we nu het thema HERFST en HALLOWEEN hebben!  Kom snel een kijkje nemen...
je vindt ze hier: http://www.creaka.nl/c-834568/vilt-meer/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten