Pages - Menu

zondag 4 juli 2010

Mijn eerste Tutorial voor jullie (Van Nicollie)


Eindelijk weer eens tijd voor een blog!! De laatste twee schoolweken waren echt Zooooooo hectisch!!! Nee, niet door mijn eigen kids, maar door de afronding ervan!

In mijn werk als oefentherapeut ben ik werkzaam met kinderen met een motorische achterstand... deze behandelen we op school! Dus ook ik heb te maken met afsluiting schooljaar enzo! Errug weinig tijd gehad om te bloggen, laat staan creatief bezig te zijn :(
MAAAR daar komt verandering in! Ik ga heerlijk creatief bezig zijn deze vakantie! Er gaat zelfs het e.e.a. mee op vakantie!
Dus lekker werken aan nieuwe collectie voor mijn webwinkel, swaps afmaken en lekker frobelen, nieuwe dingen ontdekken! Wat ontdekken betreft: Nicollie had deze geweldige tutorial op haar blog staan en ik kan t niet laten m te posten! (mag gelukkig van haar...) ik hoop er deze vakantie ook aan te kunnen beginnen!!! Alleen waar haal ik van die geweldige stempels vandaan??????? Iemand?! ')

Hierbij dus de link naar de tutorial van Nicollie!!! Ik ga m zo uitprinten en in mijn to-do map stoppen! JAHAAA zelfs hiervoor heb ik een to-do lijst... heerlijk om doorheen te bladeren en uit te zoeken wat ik nu weer ga maken!

Heb echt een onwijze map met sieraden, vilt, stofjes etc wat ik allemaal nog ooit eens wil maken! Maar komt tijd komt creativiteit... heerlijk!!! :)
Mocht mijn blog leegblijven... dan weten jullie wat ik aan het doen ben! haha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten